Kraj

Netia przygotowuje kampanię swojego nowego portfolio dla rynku masowego

Netia wprowadza do swojej oferty nowe taryfy dla klientów indywidualnych. W planach ma przeprowadzenie szerokiej kampanii reklamowej, która rozpocznie się...

Netia wprowadza do swojej oferty nowe taryfy dla klientów indywidualnych. W planach ma przeprowadzenie szerokiej kampanii reklamowej, która rozpocznie się w drugiej połowie kwietnia. – Naszym celem jest zapewnienie maksymalnej atrakcyjności oferty naszej bazie klientów indywidualnych, których mamy ok. 300 tys., tak by nie szukali na rynku innych ofert. Chcemy też dotrzeć do nowych klientów, plan na ten rok zakłada, że pozyskamy ich 5-10 tys. – mówi Wojciech Folejewski, dyrektor sprzedaży ds. rynku masowego Netii. Po wprowadzeniu nowych taryf Netia ma obecnie aż siedem różnych planów taryfowych dostosowanych do różnych potrzeb abonentów. Podstawą nowych taryf są tzw. darmowe rozmowy, czyli rozmowy już opłacone w ramach abonamentu. Firma przygotowała też nowe taryfy dla internautów, szczególnie tych wymagających lepszych parametrów połączeń z siecią. Jak mówi Krzysztof Rajchman, kierownik ds. marketingu na rynku masowym, kampanie reklamowa wspierająca nowe portfolio usług (taryf) ruszy w drugiej połowie kwietnia. Kreację przygotowała agencja Gruppa 66/Ogilvy. – Kreacja będzie kłaść nacisk na uczciwość naszej oferty, brak ukrytych kruczków etc. Ze względu na cel kampanii, jakim jest przede wszystkim utrzymanie dotychczasowych klientów, bardzo duże znaczenie będą miały działania kontaktowe z klientami: mailingi, telemarketing, akcje door-to-door – mówi Rajchman, dodając, że jednocześnie prowadzone będą dość szeroko działania komunikacyjne w mediach. Mediaplan kampanii dopiero powstaje, jego przygotowaniem zajmuje się Mediaedge:cia wybrany w przetargu pod koniec marca. Według wcześniejszych zapowiedzi Netii wkrótce ma się rozpocząć także kampania wizerunkowa pod hasłem “Lepsza perspektywa”, którą również zaplanuje Mediaedge:cia. Według Expert Monitora Netia wydała w ub.r. na reklamy w mediach ponad 26 mln zł, w 2003 r. – ponad 38,5 mln zł. (MG, MB)