Kraj

Renault wspiera model Captur [wideo]

Za realizację kampanii odpowiadają Publicis i OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhD6Rxc0veCE%22%7D
Renault rozpoczęło kampanię promującą nowy model – Captur. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, m.in. w głównych stacjach TVP, Polsatu i TVN. Zaplanowano również aktywności w prasie, na outdoorze oraz w internecie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Publicis. Media dla Renault planuje i kupuje dom mediowy OMD.