Kraj

DHL rozpoczyna dwumiesięczną kampanię wizerunkową

DHL Express Polska rozpoczyna dwumiesięczną (kwiecień-maj) kampanię reklamową w prasie, radiu i internecie - będącą częścią globalnej kampanii DHL. Przygotowała...

DHL Express Polska rozpoczyna dwumiesięczną (kwiecień-maj) kampanię reklamową w prasie, radiu i internecie – będącą częścią globalnej kampanii DHL. Przygotowała ją agencja reklamowa Ogilvy & Mather z Londynu, na polski rynek materiały prasowe adaptowała agencja OgilvyOne Poland, zaś planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Carat Polska. Kampania ma promować wizerunek DHL jako globalnego operatora, jednocześnie będącego liderem w transporcie przesyłek krajowych (w motywach reklamowych zostały wykorzystane nazwy małych i niemal nieznanych polskich miejscowości – co ma potwierdzać szeroką obecność DHL Express na rynku krajowym). Reklamy ukazywać się będą w dziennikach ogólnopolskich, magazynach biznesowych, w lokalnej prasie oraz na antenach wybranych stacji radiowych (ogólnopolskich i regionalnych – m.in. na Śląsku, w Wielkopolsce i Trójmieście). Uzupełnieniem kampanii mediowej będzie konkurs dla klientów DHL polegający na zbieraniu punktów za wysłanie SMS-ów z numerami nadanych przesyłek. DHL Express Polska to dawna Servisco Sp. z o.o. od 1982 r. działająca na rynku usług transportowo-logistycznych. W 1997 r. 60 proc. spółki nabyła Deutsche Post World Net, a w 2002 r. wykupiła pozostałe 40 proc. udziałów, stając się jedynym właścicielem firmy. 1 kwietnia 2003 r. zmieniła jej nazwę na DHL Express Polska. (MB)