Kraj

Nowa marka handlowa BabuShop zyski przeznaczać ma na cele charytatywne

W połowie marca ruszą pierwsze należące do fundacji Pomaganie Jest Trendy i spółki Todos Polska sklepy z naturalną żywnością i kosmetykami.

Nowa marka handlowa BabuShop zyski przeznaczać ma na cele charytatywne
W połowie marca na terenie Galerii Ptak Outlet w Rzgowie ruszy pierwszy – z planowanych na pierwsze półrocze br. dwudziestu – punkt handlowy z naturalną żywnością i kosmetykami pod szyldem BabuShop. Sklepy są wspólnym projektem fundacji Pomaganie Jest Trendy oraz spółki Todos Polska, która zajmie się obsługą towarową powstającej sieci. Zyski ze sprzedaży w tychże sklepach przekazywane będą na realizację programu fundacji Pomaganie Jest Trendy.

50 proc. fundacyjnych zysków trafić ma do najuboższych w poszczególnych miastach, których Pomaganie jest Trendy wspólnie z fundacją Luberty Pomagają wesprzeć ma talonami żywnościowymi. 25 proc. zysków przekazane ma być na wsparcie dla fundacji dr Zbigniewa Kurpika, który za fundusze te realizować ma program budowy sierocińca wraz ze szpitalem w Ugandzie. Ostatnie 25 proc. fundacja przeznaczy na swoje cele statutowe oraz marketing.

Sieć BabuShop funkcjonować ma głównie w formie wysp na terenie galerii handlowych w Polsce. Po pierwszym otwarciu w Rzgowie kolejne punkty powstawać mają w okresie od marca do maja m.in. w: Warszawie, Łodzi, Białymstoku, Kaliszu, Poznaniu, Szczecinie i Stargardzie Szczecińskim. Otwarciom towarzyszyć mają występy związanych z fundacją gwiazd.

– Cieszy nas, że Galerie Handlowe w całej Polsce tak chętnie włączają się w naszą akcję, udostępniając nam swoje powierzchnie na nasze punkty handlowe, cieszy nas też to, że lokale na te potrzeby chcą nam przekazywać także Urzędy Miast w całej Polsce, a nawet lotniska, jeden z naszych punktów powstanie bowiem właśnie na terenie łódzkiego lotniska – komentuje Krzysztof Gorzkiewicz, prezes fundacji Pomaganie Jest Trendy
 
Spółka Todos Polska uruchamia dla sieci również biznesowe mechanizmy franczyzowe skierowane zarówno do osób, które chciałyby taki sklep otworzyć w swoim mieście, jak i do właścicieli funkcjonujących już sklepów ze zdrową żywnością, które chciałyby kontynuować swój handel pod brandem BabuShop. Bartosz Borowski, dyrektor generalny Todos Polska, zaznacza, że na przystąpienie do sieci wystarczy 6 tys. zł na start.
 
Nowa marka handlowa BabuShop zyski przeznaczać ma na cele charytatywne
Większość sprzedawanych w sklepach produktów stanowić będą produkty brandowane marką Duszek Babu, ale sieć zakłada  poszerzenie asortymentu o marki zewnętrzne w zakresie produktów, które w ramach brandu nie są dostępne.
 
Produkty z logo Duszek Babu dostępne są też w sieciach handlowych i na rynku tradycyjnym.