M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Max Factor współpracuje z Edipresse

Joanna Niewiadomska | 1 marca 2018, 06:00

Jednym z elementów pierwszej po relaunchu polskiej kampanii promocyjnej marki będzie projekt we współpracy z Anną Maruszeczko i magazynem "Uroda Życia".

Jak już pisaliśmy, rusza nowa kampania promocyjna marki Max Factor, która po przejęciu jej przez Coty postawiła na gruntowną zmianę komunikacji. Podstawą retargetowania i relaunchu były globalne badania przeprowadzone wśród 26 tys. kobiet z całego świata, ukazujące potrzeby i wymagania klientek marki. Polski oddział przeprowadził podobne badania na własne potrzeby. Prezentacja ich wyników (potwierdzających globalne spostrzeżenia marki) i użycie ich do wywołania dyskusji wokół tematu stać się mają zasadniczym elementem pierwszej fazy najnowszej kampanii promocyjnej Max Factor w Polsce. W tym celu Coty podjęło współpracę z wydawnictwem Edipresse, które użyczy marce łamów miesięcznika "Uroda Życia" oraz miejsca w swoich portalach Polki.pl i Wizaz.pl. 

W najnowszym numerze magazynu, który trafi do kiosków 9 marca, zaprezentowane zostaną wyniki badań na temat piękna i postrzegania go przez kobiety 35 + przeprowadzonych przez Max Factor. Komentatorką tematu będzie Anna Maruszeczko, redaktor naczelna "Urody Życia", która poprowadzi także wideorozmowy na temat badań na potrzeby platform internetowych. Jako jedna z prezentujących temat – wraz z Anną Białek, która kierowała polskimi badaniami marki – wystąpi także 9 marca w "Dzień Dobry TVN". 

– Te elementy będą stanowić pierwszą fazę projektu, tzw. spark, która przedstawić ma sam temat, poruszyć i wywołać dyskusję w szerszym kontekście, bez bezpośrednich odwołań do marki i produktu. W kolejnej fazie, proof, chcemy pokazać, że rozumiemy nasze konsumentki i rzeczywiście odpowiadamy na ich potrzeby ujawnione w badaniach – mówi Elżbieta Olszewska, brand manager Eastern Europe Max Factor w Coty. 

W ramach tej fazy w "Urodzie Życia" pojawi się sesja z wybranymi przez markę ambasadorkami – Katarzyną Lackner i Joanną Sobolewską, którym makijaż robić będzie także nowa ambasadorka Max Factor – Eryka Sokólska. Wystąpią również w "Kawiarence Dzień Dobry TVN" 20 marca z sesją makijażową. 

– Te trzy panie staną się też twarzami krótkich, 1- lub 1,5-minutowych filmików, stanowiących coś pomiędzy filmem produktowym a tutorialem, kręconych na potrzeby digitalu – kanałów własnych marki i Facebooka. Eryka Sokólska zdradzi w nich, jak dobrać podkład czy w kilku gestach ukryć makijażem zbyt mało snu – opowiada Elżbieta Olszewska. Tutoriale będą wspierane także jako filmy reklamowe na VoD i playerach. Pojawią się w internecie na przełomie marca i kwietnia, a ich produkcją zajmuje się Only Only. W ramach kampanii internetowej przewidziano także tradycyjne displaye. 

Wtedy też w telewizji pojawi się spolszczona wersja globalnej kreacji (DDB Adam & Eve London) maskary Dark Magic. Za adaptację spotu odpowiada MediaCom, planowaniem mediów zajął się na stałe współpracujący z Coty Zenith. 

Ruszyły już działania na Facebooku marki, które koordynuje Ad Birds. – Okazuje się, że to najlepszy kanał dotarcia do naszej grupy docelowej. Panie miedzy 35. a 55. rokiem życia nie tylko są obecne na Facebooku (w przeciwieństwie do Instagrama), ale przede wszystkim są tam bardzo aktywne i zaangażowane. Spontaniczne reakcje na nasz walentynkowy post o pomadce Infinity przekroczyły wszelkie nasze oczekiwania. Zwłaszcza że były to zupełnie bezinteresowne komentarze niezwiązane z żadnym konkursem czy inną akcją – podkreśla brand manager. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,