M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Euro RSCG z nowym domem mediowym

Serwis Dzienny | 18 kwietnia 2000, 00:00

Niebawem ruszy Media Planning, nowy dom mediowy tworzony częściowo na zrębach działu mediów Euro RSCG. Jego dyrektorem generalnym jest Iwona...

Niebawem ruszy Media Planning, nowy dom mediowy tworzony częściowo na zrębach działu mediów Euro RSCG. Jego dyrektorem generalnym jest Iwona Dynowska, dotychczas związana z Optimum Media, w którym była dyrektorem new business. Nowa agencja jest częścią międzynarodowej sieci Media Planning Group, w której 55 proc. udziałów należy do hiszpańskiej firmy Media Planning, a reszta to własność Havas Advertising, do której należy również agencja Euro RSCG. Media Planning Group jest drugą w Europie niezależną siecią agencji mediowych, na niektórych rynkach lokalnych (np. w rodzimej Hiszpanii czy Portugalii) jest numerem jeden. Polski oddział sieci będzie odrębną spółką (obecnie w trakcie rejestracji). Przejmie dotychczasowych klientów działu mediów Euro: m.in. Bank Śląski (planowanie i zakup), Plus GSM - Simplus (strategia), Intel (planowanie i zakup). Planowane jest również uruchomienie w Polsce firmy Media Contact, struktury Media Planning Group, wyspecjalizowanej w reklamie internetowej. (PW)