Zagranica

Lief z bajkowym spotem na Światowy Dzień Książki

Bohaterkami spotu na Światowy Dzień Książki zostały dziewczynki - spot porusza problem światowego analfabetyzmu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNfSnWFD9vbc%22%7D
W Wielkiej Brytanii w związku z obchodami World Book Day na zlecenie National Literacy Trust agencja Lief nakręciła film reklamowy, prezentujący korzyści płynące z czytania. Głównymi bohaterkami są dziewczynki, a spot ma pokazywać, jak czytanie wpływa na rozwój wyobraźni, kreatywność i pewność siebie. Ostatnie kadry spotu podają informację o tym, że współcześnie wciąż jeszcze 493 mln kobiet na całym świecie nie umieją czytać. Za scenariusz i reżyserię spotu odpowiada Leonora Lonsdale.

(Campaign)