Kraj

Ekko - producent lodów, rozpoczyna kampanię reklamową

Szczecińska spółka Ekko, producent lodów, zmieniła szatę graficzną opakowań lodów Ekkolo. Zmieniło się także firmowe logo, które swą nową stylistyką...

Szczecińska spółka Ekko, producent lodów, zmieniła szatę graficzną opakowań lodów Ekkolo. Zmieniło się także firmowe logo, które swą nową stylistyką “rozpromienioną słońcem” nawiązuje do słonecznych, letnich dni. Na rynku pojawią się nowe produkty, zarówno w kategorii lodów impulsowych, jak i familijnych. W maju rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa lodów Ekkolo (przypomnijmy, że w ub.r. firma promowała lody Frugo, a dwa lata temu Menuet), której autorem jest agencja Grey Warszawa, odpowiedzialna również za projekt nowych opakowań oraz logo. Dla detalistów i konsumentów przygotowano akcje promocyjne. Według danych firmy, jej udział ilościowy w rynku lodów wynosi obecnie 7 proc., zaś udział wartościowy – 8 proc. Firma Ekko wybudowała w ub.r. za 50 mln zł nowy zakład produkcyjny w Szczecinie. (MK)