Kraj

NC+ umożliwi zmiany pakietów z miesiąca na miesiąc

"Elastyczną" ofertę będzie promować kampanią w mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fo5nydvTvE2A%22%7D
NC+, druga pod względem wielkości platforma telewizji satelitarnej w kraju (2,17 mln abonentów), wprowadza nową ofertę “Telewizja elastyczna”. Abonenci, którzy podpiszą nowe umowy na pakiet telewizji Comfort+ (112 kanałów, 55 w HD) za 39,99 zł miesięcznie, będą mogli do niego dobierać dodatkowe pakiety – np.: Canal+ (8 kanałów), Eleven Sports (3 kanały), HBO (3 kanały) i HBO GO lub Multi ManPack (12 kanałów + 2 kolekcje). Nowością w tej ofercie będzie to, że klienci będą mogli z nich rezygnować lub ponownie je aktywować, kiedy będę chcieli w cyklach miesięcznych, bez konieczności długoterminowych zobowiązań.

Nie jest to jeszcze oczekiwana przez wielu abonentów kablówek i platform satelitarnych telewizja “a’la carte” (pełna dowolność w wyborze programów, za które płacą), ale krok w tym kierunku.

Wprowadzenie nowej oferty NC+ będzie wspierała kampanią reklamową w TV, internecie, radiu, mediach społecznościowych, mediach własnych i punktach obsługi klientów.

Kreacje do kampanii stworzyła agencja Havas Warsaw, a za produkcję spotów reklamowych odpowiadało studio filmowe Dynamo. Za część internetową kampanii i odświeżoną stronę główną odpowiada dział digital marketingu NC+. Planowaniem i zakupem mediów dla NC+ zajmuje się Havas Media.