Kraj

"Kicaczki" od Hand Made dla Intermarché

Spot zrealizował Imperia Film.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLD9_QYY6Nr4%22%7D
Rusza kampania  Intermarché prezentująca wielkanocną kampanię lojalnościową sieci, w której nagrodami będą pluszowe “Kicaczki”. Kreacją spotów zajęła się agencja Hand Made, która też wymyśliła nazwę dla zabawek i “ożywiła” je w technologii 3D. Realizację powierzono domowi produkcyjnemu Imperia Film. Emisja  obejmie telewizję, digital i własne kanały Intermarché.