Kraj

Galposter Online zapewnia o unikalności oferty, konkurencja oponuje

Galposter Online, nowy broker reklamy internetowej, utrzymuje, że na tle konkurencji ofertę firmy wyróżnia dostępność w standardzie (bez dodatkowych opłat)...

Galposter Online, nowy broker reklamy internetowej, utrzymuje, że na tle konkurencji ofertę firmy wyróżnia dostępność w standardzie (bez dodatkowych opłat) pełnej postanalizy kampanii uwzględniającej profil demograficzny odbiorcy. “Obydwaj brokerzy będący konkurencją Galposter Online oferują swoim klientom analizę profilu demograficznego rzeczywistego odbiorcy wyemitowanej kampanii reklamowej, ale jest to usługa dodatkowo płatna” – czytamy w informacji prasowej wydanej przez Galposter Online w odpowiedzi na wczorajszą informację z DS “MMP”, w której przedstawiciele CR Media Consulting i ClickAd zapewniają, że ich standardowa oferta zawiera szczegółową postanalizę kampanii. Maciej Sobierajski, prezes firmy ClickAd, potwierdza, że firma na życzenie klienta przygotowuje analizę ex post kampanii również pod względem demograficznym, bez dodatkowych opłat. – Oprócz wspomnianej standardowej usługi rozwinęliśmy swoje własne narzędzia umożliwiające naszym klientom maksymalizowanie skuteczności działań marketingowych online – mówi Maciej Sobierajski. – Moim zdaniem dyskusja na temat standardowej oferty monitorowania liczby i profilu osób, do których dotarła kampania, to krok wstecz w stosunku do aktualnych możliwości oferowanych przez ClickAd – dodaje. Firma ClickAd podobnie jak Galposter Online nie ma powierzchni reklamowej w internecie. Nie udało nam się wczoraj uzyskać odpowiedzi CR Media Consulting na uwagi Galposter Online. (JN)