Kraj

T-Mobile zachęca: gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy

Mocna kampania wizerunkowa.

T-Mobile zachęca: gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy
Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska wprowadza ofertę, w ramach której klienci, przenoszący swój numer do T‑Mobile, będą mogli swobodnie testować jakość jego usług aż do 6 miesięcy. W tym czasie będą mogli odstąpić od umowy bez żadnych konsekwencji, a operator obiecuje im zwrot tzw. opłat stałych.

Promocja jest oparta na dwóch wiodących ofertach T‑Mobile w segmentach: abonamentowym i prepaid (tzw. oferty na kartę). Warunkują one także kwoty, które podlegać będą zwrotowi w przypadku rozwiązania umowy w okresie „testowym”: w ofercie abonamentowej będzie to taryfa T-Mobile – Bez limitu w wariancie SIM only (bez telefonów) z nielimitowanymi rozmowami, wiadomościami i internetem bez limitu danych, a w ofercie na kartę promocją zostanie objęta taryfa T‑Mobile Neverending, w której za 25 zł klienci otrzymują nielimitowane połączenia, SMS-y i 10 GB danych na miesiąc. W przypadku rezygnacji operator obiecuje zwrot do 300 zł dla opcji abonamentowej (6 miesięcy x 50 zł) i 150 zł – dla oferty na kartę (6 miesięcy x 25 zł).

– Nie znam nikogo, kto chciałby być w sieci o najgorszym zasięgu albo nawet w drugiej czy trzeciej pod tym względem. Mobilność to podstawowa potrzeba każdego klienta. Oferta jest oczywiście najważniejsza, ale klienci coraz częściej wskazują, że to zasięg i szybkość sieci skłania ich do zmiany operatora. W sumie oferta i sieć odpowiadają za ponad 80 proc. potrzeb klientów – wskazuje Frederic Perron, członek zarządu T-Mobile Polska, odpowiedzialny za obszar konsumencki. – Najlepszą ofertę potwierdza nasz bilans MNP [przenoszenia numerów pomiędzy operatorami komórkowymi – przyp. red.], a jakość i szybkość sieci – wyniki badań P3 i speedtest.pl – dodaje.

Wraz ze startem promocji ruszy ogólnopolska kampania wizerunkowa. Jej głównymi bohaterami będą klienci T‑Mobile, a spoty koncentrować się będą na najważniejszych przewagach sieci: T‑Mobile czwarty rok z rzędu wygrywa w badaniach jakości sieci. Ma najlepszą jakość połączeń, transmisji danych, w tym najlepszy streaming wideo. Ponadto zgodnie z wynikami niezależnego testu konsumenckiego Speedtest.pl operator może pochwalić się najszybszym Internetem mobilnym w Polsce. Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, BTL, OOH oraz na nośnikach cyfrowych.

Kreacje reklam dla T-Mobile Polska przygotowuje agencja FCB Bridge2Fun, za planowanie i zakup mediów oraz działania w internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreacje online – Liquid Thread, za obsługę w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa, a materiały BTL przygotowuje agencja ARC Worldwide.