Przetargi

Green Parrot wygrywa obsługę firmy Thea

Agencja wspiera reklamowo markę Nutrof Total.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbXOycev5qMY%22%7D
Thea, dostawca produktów okulistycznych, powierzył Green Parrot wdrożenie strategii oraz planowanie działań promocyjnych dla wybranych marek. Jedną z marek, za których obsługę odpowiedzialna jest agencja,
jest Nutrof Total. To suplement diety wspomagający wzrok. W ramach zaplanowanych działań uruchomiona
została kampania świadomościowa w internecie oraz wsparcie sprzedaży. Ważnym punktem strategii produktowej ma być promocja w stacjach grupy RMF. Green Parrot brała udział we współtworzeniu spotów radiowych. Agencja przygotowała również  animację  oraz przeformatowania bannerów statycznych i animowanych. Green Parrot odpowiada też za tworzenie kreacji dla marki Nutrof Total na Facebooka.

Współpracę nawiązano w drodze przetargu. Jego szczegóły nie zostały podane.