Kraj

Scholz & Friends Warszawa nawiązuje stałą współpracę z Euroloan

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną marki w kanałach online i offline (w tym TV, radio, print) przez najbliższe trzy lata.

Agencja Scholz & Friends podpisała z Mash Poland, właścicielem Euroloan porozumienie, na mocy którego nawiązuje stałą, długofalową współpracę komunikacyjną. Do tej pory firmy współpracowały na zasadzie projektowej. Scholz & Friends Warszawa wprowadzała markę Euroloan na rynek po wygranym w 2017 roku przetargu. Jest autorem strategii oraz koncepcji platformy komunikacyjnej.

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną marki w kanałach online i offline (w tym TV, radio, print) przez najbliższe trzy lata. Wartość kontraktu nie została podana niemniej właściciel S&F Warszawa, holding Mediacap, poinformował w komunikacie giełdowym, że „przewidywana wartość przychodów z ewentualnej umowy o współpracy, w okresie jej obowiązywania, może przekroczyć 3 proc. wartości przychodów ze sprzedaży określonych w opublikowanym skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym za rok poprzedni.”

Euroloan to marka należąca do Mash Poland, będącego częścią Mash Group, wiodącego przedstawiciel branży FinTech w Europie. Centrala Mash Group mieści się w Helsinkach.