Kraj

Corega rusza z kampanią społeczno-edukacyjną [wideo]

Ambasadorem akcji został Robert Janowski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8Ta7DeUQLnQ%22%7D
Marka Corega (GlaxoSmithKline) rozpoczyna kampanię społeczno-edukacyjną “9 milionów powodów”, która ma na celu zwalczenie poczucia wstydu u osób noszących protezę zębową oraz uświadomienie społeczeństwu, że proteza to całkowicie normalna rzecz. Kampanię wspiera Polskie Towarzystwo Psychologiczne i Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, a jej ambasadorem został Robert Janowski.

Kampania obejmie zasięgiem telewizję, radio, prasę, online, w tym media społecznościowe i mobile, oraz komunikację do farmaceutów i stomatologów.

Za strategię, koncept kreatywny oraz komunikację skierowaną do ekspertów odpowiada agencja reklamowa Grey Group Poland, za działania w obszarze digital – agencja Wunderman, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaCom Warszawa, za działania public relations – Havas PR Warsaw, zaś za działania niestandardowe i współpracę z Robertem Janowskim – MediaCom Beyond Advertising.