M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Continental promuje markę opon Uniroyal

Maciej Burlikowski | 14 marca 2018, 06:00

Producent obiecuje kobietom jazdę #bezObaw.

Uniroyal, marka opon należącą do koncernu Continental, rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną #bezObaw, która ma na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Jej autorzy wskazują, że fora internetowe i grupy tematyczne są pełne dyskusji na temat obaw przed wsiadaniem za kierownicę. Choć statystyki pokazują, że sprawcami wypadków zdecydowanie częściej są mężczyźni (73,2 proc.), autorkami większości tych postów są kobiety. 

Akcja będzie widoczna na portalach i fanpage’ach wydawnictwa Edipresse oraz na łamach tytułów motoryzacyjnych i kobiecych. W kampanię #bezObaw zaangażowano blogerki: Magdalenę Danaj, prowadzącą blog "Porysunki", oraz Natalię Tur, autorkę bloga "Nishka". Za koncepcję kreatywną odpowiada Edipresse, a działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,