M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alians lotniczy Oneworld rozpoczyna kampanię reklamową

Serwis Dzienny | 18 kwietnia 2000, 00:00

Alians linii lotniczych Oneworld rozpoczyna ogólnoświatową, wartą 35 mln USD, kampanię reklamową. W skład tego sojuszu wchodzą: American Airlines, British...

Alians linii lotniczych Oneworld rozpoczyna ogólnoświatową, wartą 35 mln USD, kampanię reklamową. W skład tego sojuszu wchodzą: American Airlines, British Airways, Cathay Pacific, Finnair, Iberia, Quantas oraz od niedawna linie irlandzkie Aer Lingus i chilijskie LanChile. Kampania medialna jest wspólnym dziełem agencji Temerlin McClain, Irving z Teksasu oraz londyńskiej M&C Saatchi. Działania marketingu bezpośredniego zostały opracowane przez londyńską agencję Clayton Heeley, natomiast kampania internetowa przez new-media shop agency.com. Kampania została przygotowana w 15 wersjach językowych. W pierwszym roku działalności linie należące do Oneworld przewiozły 200 mln pasażerów.