Kraj

Rusza nowa kampania kabanosów Tarczyński

Kampania podkreśla pozycjonowanie produktu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0qp2hxZkqNo%22%7D
Wystartowała nowa kampania kabanosów marki Tarczyński z portfolio Tarczyński SA.
W 30-sekundowym spocie występuje dwóch queen’s guards, strażników chroniących siedzibę królowej angielskiej. Jeden częstuje drugiego kabanosami i zapewnia, że to od dziewczyny z Polski. 
Z okna na piętrze strażników podgląda sama królowa. Jej kamerdyner zapewnia ją o ekskluzywności produktu. Królowa wybiera wariant “Exclusive Go!” i wkłada opakowanie kabanosów do znanej na całym świecie torebki zakładanej na łokieć.
Kampania podkreśla pozycjonowanie produktu (premiumizację brandu).
Za kreację kampanii odpowiada Red8. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje Havas Media.
O rozstrzygnięciu przetargu informowaliśmy w serwisie MMP24 z 27 lutego.