Kraj

KP zaplanowała dużą kampanię czeskiego piwa Kozel

Komunikacja potrwa do września i obejmie TV, internet i outdoor.

KP zaplanowała dużą kampanię czeskiego piwa Kozel
Kompania Piwowarska (KP), największy w kraju producent piwa, na ten sezon zaplanowała dużą aktywność reklamową marki czeskiego piwa Kozel. Kampania pod hasłem “Ulubione piwo Czechów” potrwa od marca do września br. i obejmie reklamy telewizyjne, działania w digitalu i social mediach oraz kampanię outdoorową. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja McCannErickson Prague, adaptację na polski rynek zrealizowała agencja GPD. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, komunikacją PR – Tailor Made PR, a działaniami OOH – Advalue.

KP postanowiła wykorzystać uznanie, jakim cieszą się czeskie piwa u wielu konsumentów w Polsce. Marketer podkreśla, że Kozel jest numerem jeden w Czechach, najczęściej wybieranym piwem na tamtejszym rynku, co jest nie lada osiągnięciem – nasi południowi sąsiedzi powszechnie uważani są za smakoszy i znawców piwa. Jest ono warzone i rozlewane w Czechach (receptura pochodzi z browaru w wiosce Velké Popovice, który szczyci się ponad 140-letnią tradycją). Już w ub.r. KP wspierała reklamowo tę czeską markę, ale nie w takim wymiarze.