Kraj

Mentos Pure Fresh rusza z kampanią rekomendacji

Dwa tysiące ambasadorów agencji Streetcom będą testować nowe gumy do żucia marki.

Agencja Streetcom postawiła nowe wyzwanie przed swoimi ambasadorami. Przez pięć tygodni 2 tys. ambasadorów będzie testować nowe gumy do żucia Mentos Pure Fresh Tutti Frutti oraz Fresh Mint. Agencję wyłoniono w drodze przetargu.
Celami kampanii są: zbudowanie trialu, wzrost świadomości produktu i zwrócenie uwagi na obecność marki w kategorii gum do żucia. Zaplanowane działania podkreślą atrybuty produktu. Zasięg będzie budowany w kanałach  offline oraz online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe.
Hasztagi #Mentos #MentosPureFresh #EksplozjaŚwieżości pojawią się na Facebooku i Instagramie.
Kampania potrwa do 15 kwietnia. Ambasadorzy Streetcomu mają zbudować zasięg na poziomie ponad 1 mln kontaktów z marką.