Kraj

Awans Dominiki Wieczorek w SalesTube

Obejmie stanowisko head of business development. Do tej pory pracowała w spółce jako affiliate manager.

Awans Dominiki Wieczorek w SalesTube
Dominika Wieczorek awansowała na nowo utworzone stanowisko head of business development w agencji SalesTube, należącej do Group One.

Dominika Wieczorek rozpoczynała karierę zawodową jako planner w firmie Groupon, gdzie zajmowała się planowaniem ofert i maksymalizacją wyniku finansowego regionu północnej Polski. Kolejne pięć lat doświadczenia zdobywała w firmie OMD Media Direction, gdzie na stanowisku plannera odpowiadała za kampanie online dla takich klientów, jak Polkomtel, Sony Computer Entertainment czy Citroen. Z SalesTube (spółką należącą do Group One) jest związana od września 2015 r. Do tej pory jako affiliate manager odpowiadała za działania performance i koordynowała prace zespołu prowadzącego kampanie afiliacyjne dla większości klientów spółki, m.in. Idea Bank, Axa, Castorama oraz Netia.