Kraj

Cisowianka Perlage po raz trzeci sponsorem głównym wyścigu Mille Miglia

Znany włoski wyścig ponownie sponsoruje polska marka wody premium.

Cisowianka Perlage po raz trzeci sponsorem głównym wyścigu Mille Miglia
Rajd samochodów zabytkowych Mille Miglia Storica to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w światowym kalendarzu sportów motorowych. W minionym roku minęło 90 lat od zorganizowania pierwszego wyścigu pod tą nazwą, 60 lat od chwili jego zawieszenia i 40 lat od decyzji o jego reaktywacji w formule Mille Miglia Storica.
W wyścigu na 1000 mil udział brali m.in.: Rowan Atkinson, Jay Leno, Jeremy Irons, Adrien Brody czy popularna we Włoszech polska aktorka i modelka Katarzyna Smutniak. Woda Cisowianka Perlage pełni rolę sponsora głównego imprezy.
W 2017 r. w rajdzie wzięło ponad 450 klasycznych samochodów reprezentujących 71 różnych marek. W zmaganiach wystartowało ponad 900 uczestników z 37 krajów świata. Ekipy w ciągu czterech dni zmagań pokonały około 1700 kilometrów trasy wiodącej przez ponad 220 włoskich gmin. Przy Mille Miglia akredytowało się blisko 2 tys. przedstawicieli mediów z całego świata. Organizacyjnie na miejscu przy przedsięwzięciu pracowało ponad 2,5 tys. osób. Każda z zaangażowanych w przedsięwzięcie osób wypiła podczas rajdowego tygodnia średnio po 39,4 puszek wody marki Cisowianka Perlage. 
Na starcie rajdu w br. tak jak w latach ubiegłych pojawi się reprezentujący Polskę Perlage Team. Ponownie też polska marka Cisowianka Perlage będzie oficjalną wodą Mille Miglia Storica.