Zagranica

IPhone promuje funkcję odblokowania wzrokiem

Marka podkreśla w komunikacji możliwości, jakie daje Face ID.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-pF5bV6bFOU%22%7D
Wystartowała nowa kampania modelu telefonu iPhone X z funkcją FaceID, którą w skrócie można opisać jako możliwość  odblokowania telefonu wzrokiem. W minutowym spocie reklamowym licealistka nagle odkrywa, że może odblokować lub otworzyć różne rzeczy, po prostu patrząc na nie. Pędzi przez szkołę, testując swoje możliwości na szafkach, w poszczególnych klasach i w sali gimnastycznej. Spot został zrealizowany z wielką dbałością o stronę wizualną.

(AdWeek)