Zagranica

Publicis wygrywa globalny przetarg kreatywny i cyfrowy marki Ricola

Marka szwajcarskich cukierków ziołowych wybrała podmiot do obsługi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1DZoFvI_j5Q%22%7D
Szwajcarska marka cukierków ziołowych Ricola rozstrzygnęła globalny przetarg na obsługę kreatywną i w mediach cyfrowych. Budżet kreatywno-cyfrowy powierzyła sieci Publicis Worldwide.
Obsługą będzie zajmować się agencja w Zurychu, Publicis London będzie obsługiwał markę pod kątem strategii, natomiast dział Poke London odpowie za komunikację cyfrową dla wszystkich marek. Publicis Singapore będzie działać jako regionalny oddział do obsługi w Azji. Pierwsze odsłony kampanii będzie można oglądać jeszcze w tym roku.
Ostatnia globalna kampania marki Ricola miała miejsce w 2013 r. Za kreację i realizację reklamy “Chrüterchraft” była odpowiedzialna niemiecka agencja Jung von Matt.

(Campaign)