M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Oreo szykuje się do wielkiej europejskiej ofensywy

( red. ) | 21 marca 2018, 06:00

W przyszłym roku wystartuje intensywna kampania, która obejmie 20 krajów.

Oreo, marka ciastek z portfolio Mondeleza, jest w trakcie przygotowań do największej paneuropejskiej aktywacji.
Przetarg wygrała agencja Elvis. Zdaniem marketera najlepiej poradziła sobie z trójfazowym przetargiem. Agencja tym samym rozszerza współpracę z Mondelezem – odpowiada za obsługę Cadbury Creme Egg.
Oreo pracowało wcześniej z agencją HeyHuman. W ubiegłym roku realizowała ona kampanię "Odkryj swój smak" w Wielkiej Brytanii. Jeszcze wcześniej marka współpracowała z amerykańską agencją The Martin Agency, aby stworzyć "The Great Oreo cookie quest", która angażowała użytkowników w wirtualne polowanie na śmieciarzy.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,