Kraj

Cyfrowy Polsat rusza z dwiema kampaniami

Operator promuje nowe oferty telewizyjne i internet domowy LTE.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRJmM4Efha4w%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDEMCxtPA6IY%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Cyfrowy Polsat, właściciel największej platformy telewizji satelitarnej oraz Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, rusza z dwiema nowymi kampaniami reklamowymi.

Pierwsza z nich promuje wprowadzone przez operatora w połowie lutego br. oferty telewizyjne z pakietami dostępnymi od 20 zł miesięcznie. W drugiej operator reklamuje tzw. internet “domowy” z zestawem do odbioru także w terenach słabiej zurbanizowanych. Operator zachęca do testowania jakości tej usługi przez dwa miesiące za 9 zł.

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów w telewizji Polsat, kanałach tematycznych Polsatu i TVS, a także w wybranych rozgłośniach radiowych. Kampanie online obejmą m.in. serwisy horyzontalne i social media.

Za scenariusz i realizację filmów odpowiada agencja Grey: Marek Górski i Jakub Kopiczyński. Spoty wyreżyserowali: Mariusz Palej (spot oferty TV) oraz Piotr Janowski (spot oferty Internet LTE). Producentem był Mariusz Matwiejczuk, a postprodukcją zajął się LocoMotive. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum.