Cyfrowy Polsat, właściciel największej platformy telewizji satelitarnej oraz Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, rusza z dwiema nowymi kampaniami reklamowymi.
Pierwsza z nich promuje wprowadzone przez operatora w połowie lutego br. oferty telewizyjne z pakietami dostępnymi od 20 zł miesięcznie. W drugiej operator reklamuje tzw. internet “domowy” z zestawem do odbioru także w terenach słabiej zurbanizowanych. Operator zachęca do testowania jakości tej usługi przez dwa miesiące za 9 zł.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów w telewizji Polsat, kanałach tematycznych Polsatu i TVS, a także w wybranych rozgłośniach radiowych. Kampanie online obejmą m.in. serwisy horyzontalne i social media.
Za scenariusz i realizację filmów odpowiada agencja Grey: Marek Górski i Jakub Kopiczyński. Spoty wyreżyserowali: Mariusz Palej (spot oferty TV) oraz Piotr Janowski (spot oferty Internet LTE). Producentem był Mariusz Matwiejczuk, a postprodukcją zajął się LocoMotive. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum.