Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju m.in. pod marką Specjal, dostępną głównie na terenach województw warmińsko-mazurskiego, pomorskiego i kujawsko-pomorskiego, zdecydowała się w tym sezonie na najsilniejszą w historii marki aktywację sprzedażową.
Loteria kapslowa “Co krata Specjal lub wypłata” potrwa pięć miesięcy. Konsumenci tej marki będą mogli wygrać ponad 3,6 mln puszek piwa oraz 153 nagrody po 3 tys. zł. Łączna pula nagród wynosi blisko 10,6 mln zł.
– Loteria potrwa aż do połowy lipca, a tak duża pula nagród każdemu daje realną szansę znalezienia zwycięskiego kapsla lub zawleczki – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec. Loteria prowadzona na terenie trzech wymienionych województw, a jej realizację producent zlecił agencji G3 Group.
Akcję wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych, w prasie, radiu i telewizji regionalnej oraz działaniami w punktach sprzedaży. Kreację komunikacji stworzyła agencja GoldenSubmarine, która prowadzi także działania w kanale digital i social mediach. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, a wsparcie PR zapewnia agencja Roots.