Kraj

C&A od maja będzie obsługiwane przez Vizeum Polska

Sieć sklepów odzieżowych C&A Polska zakończyła współpracę z lokalnym domem mediowym Starlink i od początku maja br. będzie obsługiwana w...

Sieć sklepów odzieżowych C&A Polska zakończyła współpracę z lokalnym domem mediowym Starlink i od początku maja br. będzie obsługiwana w zakresie planowania i zakupu mediów przez firmę Vizeum Polska należącą do Aegis Media. – Konsolidacja obsługi w sieci Vizeum to efekt paneuropejskiej decyzji korporacyjnej C&A – powiedziała Izabela Adamska, dyrektor marketingu C&A Polska. Również kreacja będzie przygotowywana centralnie, przez wiedeńską agencję Gruber. Wartość tegorocznego budżetu C&A w Polsce nie została ujawniona. Dotychczas firma realizowała kampanie przede wszystkim na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie i w radiu. Obecnie C&A ma 8 sklepów w naszym kraju (z czego 5 w Warszawie). Prawdopodobnie do końca roku powstanie kolejny punkt w centrum handlowym w Katowicach. Marka i submarki C&A są kierowane przede wszystkim do kobiet w wieku 25-40 lat, w tym młodych matek, o dochodach na poziomie średniej krajowej i powyżej średniej. (PR)