M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała przetarg grupy PSA

Katarzyna Kacprzak | 26 marca 2018, 06:00

Agencja będzie promowała marki Peugeot, Citroën, DS Automobiles podczas Poznań Motor Show.

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała przetarg, w którym grupa PSA zlecała organizację stref ekspozycyjnych marek Citroën, Peugeot, DS Automobiles podczas kwietniowych targów Poznań Motor Show.

Dział eventów 180hb po raz drugi wygrał przetarg na organizację promocji marek PSA. Agencja przygotuje premiery nowych aut (Peugeot 508, Peugeot Rifter, Citroën Berlingo), będzie odpowiedzialna za projekt i produkcję strefy (scenografia i technologia), logistykę (przygotowanie aut, obsługa) oraz raporty z targów (statystyki wejścia-wyjścia, liczba osób itp).

Tegoroczne targi motoryzacyjne w Poznaniu odbędą się 5-8 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Czytaj więcej na temat: , , , ,