M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Natalia Ćwiek i Tomasz Woźniak w dziale e-commerce design Saatchi & Saatchi IS

Katarzyna Kacprzak | 26 marca 2018, 06:00

Będą pracować w nowo powstałej strukturze E-commerce Innovation Lab.

Od lewej: Natalia Ćwiek, Tomek Woźniak, Rafał Bauer
Od lewej: Natalia Ćwiek, Tomek Woźniak, Rafał Bauer
Do struktury e-commerce design dołączył Tomasz Woźniak jako e-commerce design lead, w strukturze awansowała Natalia Ćwiek na stanowisko senior e-commerce designera i team leadera.

Tomasz Woźniak od ośmiu lat jest związany z projektowaniem graficznym na potrzeby internetu. Doświadczenie zdobywał w takich agencjach, jak: Havas Worldwide, Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam czy Walk. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Procter & Gamble, Coca-Cola, Peugeot, ING Bank Śląski, Bank Pocztowy, Samsung, Sony i Danone. Będzie odpowiedzialny za jakość wszystkich materiałów z portfolio agencji w zakresie kategorii e-commerce, a także będzie współprowadził nowo powstałą komórkę E-commerce Innovation Lab.

Natalia Ćwiek z branżą reklamową związana jest od 10 lat. Ma na koncie m.in kampanie dla takich klientów, jak: Żywiec, Wojak, Overmax, Filtron, Enea, Crunchips i Allegro. Pracowała przy tworzeniu systemu identyfikacji miasta Poznań i oprawy wizualnej Festiwalu Malta. Stworzony przez nią toolkit został nagrodzony European eCommerce Award na Capability Week 2016. Wyzwania związane z e-commerce rozpoczęła w Grupie Naspers (segment fashion). Następnie związała się z działem Newsroom Interactive Solutions, gdzie jako art director kierowała pracą studia graficznego. Przez trzy miesiące poznawała rynek LATAM, pracowała i rekrutowała zespół w Panamie. W nowej strukturze e-commerce design będzie odpowiadać za jednego z największych klientów agencji – Microsoft, dostarczanie rozwiązań dla P&G na rynek LATAM, a także będzie współprowadzić nowo powstałą komórkę E-commerce Innovation Lab.

Zespół e-commerce design tworzy rozwiązania dla niemal 40 marek, działa głównie na rynkach globalnych. Jest współtwórcą projektów przeznaczonych na największe platformy sprzedażowe. Na jej czele stoi Rafał Bauer, e-commerce design director. Komórka E-commerce Innovation – wchodząca w skład e-commerce design – tworzona jest przez część dotychczasowego zespołu. Są to osoby: Tomasz Woźniak (e-commerce design lead), Natalia Ćwiek (senior designer, team leader) i Fabiola Nawrocka (UX designer).

Czytaj więcej na temat: , , , ,