M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lidl redukuje zużycie plastiku

Joanna Niewiadomska | 26 marca 2018, 06:00

Do 2025 r. Lidl Polska zamierza o 20 proc. ograniczyć zużycie plastiku oraz zmienić opakowania na możliwe do recyklingu.

Lidl Polska ogłosił, iż zobowiązuje się do redukcji zużycia opakowań plastikowych marek Lidla o 20 proc. do 2025 r. Firma zamierza także w tym samym czasie zadbać o to, by wszystkie plastikowe opakowania marek własnych produkowane były z tworzyw nadających się do recyklingu.

– Dla Lidl Polska jest to krok przełomowy, ponieważ jak dotąd kierunkiem w zakresie opakowań marek była przede wszystkim ich funkcjonalność dla klienta oraz design. Nowe, konkretne cele, wiążą się z koniecznością zredefiniowania parametrów opakowań przy zachowaniu ich dotychczasowych walorów. Wymagać to będzie ścisłej współpracy z dostawcami produktów marek własnych, jednak biorąc pod uwagę łączące nas partnerstwo, nie mamy wątpliwości co do możliwości realizacji przyjętych zobowiązań – powiedział Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Czytaj więcej na temat: ,