Przetargi

Tylko dwie agencje pozostały w przetargu Biosteronu (Lek-Am)

Tylko dwie agencji pozostały w przeglądzie, jaki prowadzi Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "Lek-Am" Sp. z o.o, a którego celem jest wybór firmy...

Tylko dwie agencji pozostały w przeglądzie, jaki prowadzi Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne “Lek-Am” Sp. z o.o, a którego celem jest wybór firmy do obsługi reklamowej preparatu Biosteron. Michał Wieczorek, kierownik grupy produktów w Lek-Am odpowiedzialny za prowadzenie przetargu, powiedział, że agencje te zostały wyłonione z pięciu w wyniku badań przedstawionych propozycji. Nie ujawnił jednak ich nazw. Agencja ma być wybrana do końca kwietnia. Ostatnią kampanię Biosteronu przygotowała Tuba Uds.N, było to jednak pod koniec 2003 r., późniejsze działania reklamowe dla tej marki firma przygotowywała we własnym zakresie. (AMS)