Kraj

Produkty z portfolio Maspeksu jadą na święta

Wystartowała multibrandowa kampania producenta z Wadowic.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJFVFH2o_f4A%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała wielkanocna multibrandowa kampania marek Krakus, DecoMorreno i Łowicz z portfolio Maspeksu. Kampania wielkanocna przedstawia tradycyjnie wybierane na święta produkty marek. Prowadzone w internecie, w portalach oraz mediach społecznościowych działania digitalowe pokazują przedświąteczną podróż polskich produktów. 
Głównym przekazem jest podkreślenie, że bez niektórych produktów święta by się nie udały albo wręcz nie mogą się odbyć. Wśród nich są: Koncentrat Żurku i Chrzan Krakus, Koncentrat Pomidorowy i Powidła Śliwkowe Węgierkowe Łowicz oraz kakao DecoMorreno. W spocie kampanii produkty marek dzięki animacji zyskały ludzkie cechy.
W ramach kampanii przygotowano spoty reklamowe w wersjach 30- i 60-sekundowych. Film dostosowano też do mediów społecznościowych, w których dostępne są ich krótsze wersje. Krakus, Łowicz i DecoMorreno komunikują wspólną podróż w Facebooku.
Za strategię, produkcje i poszczególne kreacje odpowiada Change Serviceplan. Za reżyserię – Kordian Kądziela. Postprodukcje zrealizowało Studio Waju.