Kraj

Coca-Cola już w kwietniu ruszy z komunikacją wokół mundialu

Marka jest oficjalnym partnerem FIFA.

Już w kwietniu Coca-Cola ruszy z kampanią “Gotowi na emocje”. Jej tematem jest to, jak kibice szykują się na mundial w Rosji. Marketer przygotował także kolejną edycję “promocji narodowej”, do wygrania jest ponad 100 podwójnych zaproszeń na mecze Polaków. Za kody konsumenci będą mogli również odebrać 100 tys. biało-czerwonych piłek i 2 mln puszek Coca-Cola Zero Cukru. Podczas ponad 3 miesięcy kampanii marka będzie intensywni współpracować z influencerami, w ramach nieszablonowych akcji, ale na razie szczegóły nie są ujawnione. 

Kampanie przygotowywana jest we współpracy z agencjami MediaCom, McCann Worldgroup, Fortis, LiquidThread oraz RC2.

Aktywności związane z mundialem nie obejmą jeszcze bezpośrednio reprezentacji Polski w piłce nożnej. Coca-Cola będzie sponsorem reprezentacji do 1 sierpnia 2018 r. Umowa obejmuje także reprezentację Polski do lat 21, reprezentację Polski kobiet, reprezentacje  młodzieżowe, a także portal Łączy Nas Piłka. Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.