Na rynek trafia miesięcznik “Cztery Kąty”, w nowej odsłonie – z nowymi rubrykami, szatą graficzną i układem treści.
– Wprowadzamy zmiany przede wszystkim dlatego, że dorosło nam nowe pokolenie czytelników – młodych ludzi, którzy kupują i urządzają pierwsze w swoim życiu mieszkanie lub muszą je przearanżować dla powiększającej się rodziny. Będziemy dla nich wsparciem i inspiracją – tłumaczy zmianę Ilona Szajkowska, redaktor naczelna miesięcznika.
W miesięczniku pojawiły się nowe rubryki, m.in. “Nowy trend” , “Polska marka”, “Z Instagrama”, sonda przeprowadzana wśród czytelników na temat różnych rozwiązań architektonicznych i aranżacyjnych i rubryka poświęcona rękodziełu artystycznemu.
Zmianę widać na okładce na której – oprócz głównego zdjęcia – znajdować się będą dodatkowe grafiki obrazujące tematy poruszane w każdym numerze. Nowe – odświeżone – jest też logo, czcionka oraz inne elementy nawigacji. Każde wydanie będzie podzielone według poszczególnych pomieszczeń mieszkania.
Do wydania, w cenie 6,99 zł, wydawnictwo dołącza egzemplarz “Niezbędnika ogrodnika”.
Numer wspiera promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, “Co jest grane 24”, “Mój Piękny Ogród”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), w telewizji (Domo+, Romance TV, TVN i stacje tematyczne), w kinach sieci Helios oraz na nośnikach reklamy wewnętrznej CityInfoTV. Kreację kampanii przygotował dział marketingu pionu Czasopisma Agory.