Jak zapowiadaliśmy w MMP24 w najnowszej kampanii reklamowej Huawei, chińskiego producenta telefonów komórkowych, poświęconej nowej serii smartfonów P20 i P20 Pro, wystąpią razem polski piłkarz Robert Lewandowski, kapitan naszej narodowej reprezentacji, który od 2015 r. jest ambasadorem tej marki, oraz Gal Gadot, izraelska aktorka znana m.in. z roli w “Wonder Woman”, z którą Huawei podpisał globalny kontrakt reklamowy. Telewizyjna kampania ruszy 9 kwietnia br.
Spot przygotowała izraelska agencja reklamowa LH, należąca grupy TBWA. Z naszych informacji wynika, że udział w jej realizacji będzie też miała agencja DDB & Tribal, która jest wiodącą agencją Huawei w Polsce. Media dla tego producenta planuje i kupuje dom mediowy Wavemaker.
Smartfon Huawei P20 będzie kosztował 2699 zł, a wersja P20 Pro – 3499 zł.
Huawei, z udziałami ok. 24 proc., jest drugim po Samsungu (ok. 31 proc.) sprzedawcą telefonów komórkowych w Polsce i pierwszym pod względem ilości (29 proc. rynku), a drugim po Apple pod względem wartości sprzedaży, sprzedawcą tabletów.