Kraj

Juicy Fruit w kampanii z Kabaretem Zachodnim

Kampanię obsługują DDB & Tribal oraz MediaCom Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxXh-wh-wydc%22%7D
Marka Juicy Fruit do nowej kampanii konsumenckiej zaprosiła Kabaret Zachodni. Motywem przewodnim kampanii pod hasłem “Juicy Fruit. Tak smaczna, że nic, tylko żuć!” jest komunikacja niewerbalna. Bohaterowie, w których wcielają się członkowie Kabaretu Zachodniego, w krótkich filmikach żują gumę, przez co muszą znaleźć inny niż mowa sposób komunikacji. Emisja spotów ze skeczami potrwa do 30 kwietnia br. na kanale YouTube i fanpage’u  Juicy Fruit Polska. W ramach kampanii na Facebooku zostanie także zrealizowany dla konsumentów konkurs. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja DDB & Tribal, a za obsługę mediową MediaCom Warszawa.