M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła kampania #ParadyżWMoimStylu

Maciej Florek | 6 kwietnia 2018, 06:00

Za koncepcję strategiczną oraz realizację działań odpowiada agencja Insignia.

Rozpoczęła się kolejna kampania marketingowa marki Ceramika Paradyż pod hasłem #ParadyżWMoimStylu. Głównym punktem kampanii jest konkurs dla klientów, którzy po zakupie produktów marki Ceramika Paradyż oraz zarejestrowaniu paragonów mają szansę na jedną z ponad 200 nagród.

Agencja Insignia jest odpowiedzialna za opracowanie idei kreatywnej i strategii komunikacyjnej konkursu, zaprojektowanie i stworzenie poświęconego konkursowi landing page’a, projekty materiałów POS oraz organizację przebiegu konkursu. Kampania będzie również wspierana działaniami promocyjnymi w mediach wnętrzarskich i kanałach zakupowych oraz tymi z wykorzystaniem SMS-ów.

Za kampanię mediową odpowiada agencja BeDigital, a realizację konkursu koordynuje agencja Nairobia.

Kampania potrwa do 30 września 2018 r.

Czytaj więcej na temat: ,