Kraj

Grupa Żywiec wprowadza nowy wariant - IPA

Launch wspiera kampania outdoorowa, komunikacja w social mediach oraz w punktach sprzedaży.

Grupa Żywiec wprowadza nowy wariant - IPA
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rozbudowuje swoją sztandarową markę Żywiec, wprowadzając nowy wariant – Sesyjne IPA. Session India Pale Ale to lżejsza wersja klasycznego stylu IPA, czyli mocno chmielonego piwa, którego historia sięga brytyjskich czasów kolonialnych. Jak twierdzi producent, nowe piwo charakteryzuje się przyjemną chmielową goryczką oraz wyraźnie wyczuwalnymi nutami owoców egzotycznych i cytrusów. Piwo Żywiec Sesyjne IPA dostępne będzie w butelce zwrotnej 500 ml. Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszy kampania outdoorowa, komunikacja w social mediach oraz w punktach sprzedaży.

W połowie ubiegłego miesiąca ruszyła parasolowa kampania marki Żywiec.

Kreacje reklam dla marki Żywiec opracowuje 2012 Agency. Za działania w kanale digital i social mediach odpowiada agencja VML, a planowaniem i zakupem mediów dla Grupy Żywiec zajmuje się dom mediowy Starcom.

To już siódmy wariant marki Żywiec na rynku – oprócz klasycznego lagera są to także: Białe, Porter, APA, Amerykańskie Pszeniczne i Saison.