Kraj

Mistrzyni skydivingu reklamuje Bank Millennium

Podobnie jak w poprzednich spotach banku w reklamie występuje także Radek Kotarski, twórca Polimatów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOxaneU5QJrM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Bank Millennium przygotował nową kampanię telewizyjną rachunków osobistych Konto 360˚. Występuje w niej Maja Kuczyńska, wicemistrzyni świata w indoor skydivingu. Podobnie jak w poprzednich spotach banku w reklamie występuje także Radek Kotarski, twórca internetowych programów popularnonaukowych Polimaty.

Indoor skydiving polega na wykonywaniu skomplikowanych akrobacji podczas lotu w tunelu aerodynamicznym. Sportowcy prezentują trudne technicznie, a przy tym bardzo efektowne wizualnie układy.

Reklamę będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, wybranych kanałach tematycznych oraz w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Film Reaktor. Media zakupił dom mediowy Initiative, działaniami w internecie zajmuje się agencja Isobar Poland.