Z opublikowanego przez CCC raportu wynika, że skonsolidowane przychody za I kwartał br. okazały się o 3,8 proc. niższe niż rok wcześniej i wyniosły 692,7 mln zł. W samym marcu spółka notowała aż 19,3-proc. spadek, do poziomu 254,9 mln zł.
Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za marzec 2018 r. wyniosły ponad 181 mln zł, co oznacza, że były niższe od osiągniętych rok wcześniej o 28,5 proc., narastająco za okres styczeń-marzec wyniosły około 493 mln zł i były niższe o 13,6 proc. w stosunku do 2017 r.
Przychody w kanale internetowym za marzec 2018 r. wyniosły 65,5 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 42,7 proc., narastająco za okres styczeń-marzec wyniosły 168,5 mln zł, czyli o 52,1 proc. więcej niż rok wcześniej.