Zagranica

Kampania Coca-Coli związana z sugar tax

Na Wyspach wystartowała niestandardowa komunikacja marki.

Kampania Coca-Coli związana z sugar tax
Coca-Cola na Wyspach wystartowała z outdoorową kampanią w związku z tym, że w życie weszły obostrzenia dotyczące zawartości cukru w napojach. Ikoniczna marka napojowa w działaniach outdoorowych podkreśla swoje wieloletnie dziedzictwo i przypomina o wyjątkowym składzie.
Kampania “We Do” ruszyła wczoraj, czyli w dniu, w którym pojawił się tzw. sugar tax. Działania mają odwrócić uwagę odbiorców od palącej kwestii zawartości cukru, a przypominać, że skład Coca-Coli nie zmienił się od 132 lat.

W związku z nowymi regulacjami prawnymi od jutra butelka Coca-Coli Classic z 1,75 l skurczy się do 1,5 l, a kosztować będzie 1,99 funta, cena butelki o pojemności 500 ml wzrasta – z 1,09 funta do 1,25 funta.

Za kreację outdoorowej kampanii odpowiada agencja Creative Recipe, nad grafikami pracowało studio kreatywne Noma Bar.


(Marketing Week)