M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Euroloan z kolejną kampanią wykorzystującą fińskie motywy

Maciej Burlikowski | 11 kwietnia 2018, 06:00

Zaplanowany do wakacji projekt reklamowy dla firmy pożyczkowej przygotowały: Scholz & Friends Warszawa, Spark Foundry i Bluerank.

Skandynawska firma pożyczkowa Euroloan rusza z nową kampanią reklamującą pożyczki z limitem odnawialnym. W spocie oglądamy, jak jabłka, symbolizujące kwoty pieniędzy do wykorzystania, „odrastają” zaraz po podlaniu drzewa wodą z konewki, czyli po spłacie części zobowiązania.

– Limit odnawialny to produkt, który nas wyróżnia na rynku, ale wciąż nie wszyscy klienci zdają sobie sprawę z jego zalet. A jest to rozwiązanie bardzo praktyczne, umożliwiające wielokrotne sięganie po środki finansowe, bez konieczności składania kolejnych wniosków. Jednocześnie pozwala na dużo bardziej elastyczne korzystanie ze środków dostępnych w ramach limitu niż w przypadku klasycznej pożyczki gotówkowej – mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Mash Poland, właściciela marki Euroloan. – Dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię tłumaczącą w prosty, a zarazem żartobliwy sposób, jak działa limit odnawialny.

Kampania potrwa do końca czerwca. Media plan obejmuje ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne oraz internet. Wiosenną reklamę pożyczki z limitem odnawialnym, podobnie jak poprzednie rysunkowe spoty z Finami, przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup TV odpowiadał dom mediowy Spark Foundry, działania w internecie realizuje agencja Bluerank.

Wywodząca się z Finlandii firma pożyczkowa Euroloan (jeden z tzw. fintechów, czyli firm opierających dostępność usług finansowych na nowych technologiach), zdecydowała się na szerokie wejście marketingowo-reklamowe w Polsce wiosną ub.r., choć na naszym rynku jest już obecna od 2013 r.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,