Kraj

Brand New Heaven z kampanią dla Netto [wideo]

Kampania będzie prowadzona m.in. w radiu, kanałach digital i social mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FR1vPxiUmVsc%22%7D
“TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to nowa kampania sieci handlowej Netto, która ma promować zdrowe nawyki żywieniowe. W ramach zaplanowanych działań sieć przygotowała również konkurs, który rozpocznie się 16 kwietnia i potrwa do 13 maja 2018 r. Do wygrania będzie m.in. 20 dwuosobowych wycieczek do Sztokholmu.

Kampania sieci Netto jest promowana m.in. w radiu, kanałach digital i socialmediowych, kinach, na bilbordach oraz na terenie sklepów w całej Polsce. Za kreację odpowiada Brand New Heaven, za zakup mediów – dom mediowy Media Group, Netsprint.