Kraj

Visa prowadzi kampanię promocyjną związaną z mundialem [wideo]

Głównym elementem kampanii jest loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. bilety na mecz Polska-Senegal.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2KVY5pnH5Dg%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W loterii, która rozpoczęła się 29 marca i potrwa do 9 maja, do wygrania są m.in. 42 dwuosobowe wyjazdy na pierwszy mecz Polaków podczas piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. Z Senegalem narodowa reprezentacja zagra w Moskwie 19 czerwca. Pakiety meczowe obejmują m.in. przeloty do Moskwy i z powrotem, noclegi w luksusowym hotelu i dwa bilety meczowe 1. kategorii. Aby mieć szansę na wygraną, należy zarejestrować dowolną transakcję powyżej 5 zł dokonaną z Visa (płatność kartą lub smartfonem – w terminalu lub online) na stronie www.visa.pl lub wysyłając SMS o treści „Visa”. Na uczestników loterii czekają również koszulki kibica z limitowanej serii, zaprojektowane przez duet Paprocki & Brzozowski specjalnie z okazji mistrzostw, wraz z kartami przedpłaconymi Visa.

Akcja organizacji płatniczej Visa – partnera FIFA oraz oficjalnego sponsora mundialu – jest promowana poprzez kampanię reklamową obejmującą m.in. emisję 15- i 30-sekundowych spotów w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Zaplanowano działania reklamowe w mediach społecznościowych, wyszukiwarkach internetowych i na smartfonach. Materiały promocyjne umieszczono w sklepach i na stacjach benzynowych, informacje na temat loterii są wyświetlane również na ekranach znajdujących się w galeriach handlowych.