Kraj

Zespół Golden Life chce sprzedać swój przebój agencjom reklamowym

Zespół muzyczny Golden Life chce sprzedać swój przebój "Dobra, dobra, dobra" agencjom reklamowym. W tym celu menedżer zespołu wysłała list...

Zespół muzyczny Golden Life chce sprzedać swój przebój “Dobra, dobra, dobra” agencjom reklamowym. W tym celu menedżer zespołu wysłała list do dyrektorów kreatywnych agencji, w którym zauważa, że piosenka może wspomóc działania marketingowe klientów agencji. W liście można przeczytać: “Proponujemy Wam zakup najbardziej “dobrej” piosenki, która “polepszy” odbiór komunikatu i zwróci uwagę na “dobre” cechy produktu. Proponujemy jej refren jako tło muzyczne Waszej reklamy “dobrego” produktu”. – List został wysłany w ubiegłym tygodniu, dlatego nie ma jeszcze odzewu ze strony środowiska agencji reklamowych. Praktyki sprzedaży utworów muzycznych przez zespoły spotykane są w Polsce coraz częściej. Dlatego i my zdecydowaliśmy się na takie posunięcie – powiedziała Joanna Ziędalska-Komosińska, menedżer Golden Life. Menedżer nie ujawnia, jakiej sumy spodziewa się z kontraktu. – Ostatnio rozmawiałam na temat tego typu praktyk z menedżerem jednego z zespołów, który sprzedał utwór do reklamy, i wiem, jakie są standardy. Sumę będzie można doprecyzować, gdy pojawią się konkretne propozycje – powiedziała Joanna Ziędalska-Komosińska. (PM)