Kraj

Orange wprowadza nowy format reklamowy

Startuje kampania wizerunkowa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSt4pyuH8NYc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Operator telekomunikacyjny Orange Polska wprowadza nowy format reklamowy pt. “Orange zbliża”.

– Zadaniem nowej platformy komunikacyjnej jest silniejsze wyeksponowanie roli marki Orange, która pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne. Wpływ technologii na życie chcemy pokazywać z perspektywy ludzkich postaw i doznań – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Reklamy Orange będą pokazywały różnego rodzaju sytuacje konfliktów, w których marka ma odgrywać rolę czynnika umożliwiającego porozumienie, znalezienie wspólnego języka.

Nowa platforma komunikacyjna jest wynikiem współpracy Orange Polska z agencją Leo Burnett Warszawa, która odpowiada za kreację. Materiał wyreżyserował Sebastian Pańczyk. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, a postprodukcją – Studio Orka. Planowaniem i zakupem mediów dla Orange Polska zajmuje się dom mediowy Initiative Media.

Nowy format ma być zarówno spójny, jak i elastyczny – umożliwiając komunikację ofert do wszystkich segmentów: klientów indywidualnych (postpaid, prepaid i mix), firm (segment B2B) oraz oferty konwergentnej (stacjonarny internet, telefonia, oferta telewizyjna itd.).

Spot wizerunkowy będzie emitowany m.in. w TVN i TVP, w kinach sieci Multikino oraz w internecie (m.in. na YouTube i w Playerze TVN). Kampania wizerunkowa potrwa do 30 kwietnia. Pod koniec miesiąca ruszą kolejne odsłony komunikacji opartej na nowym formacie, promujące oferty produktów i usług.
 
Przygotowywaniem kreacji dla ofert B2B operatora w dalszym ciągu zajmować się będzie agencja Havas Warsaw (Havas Group Poland). Oddzielnie od marki Orange, tak jak do tej pory, ma być także prowadzona i komunikowana marka Nju.mobile, dla której od samego jej początku, czyli od 2013 r., pracuje agencja Ogilvy & Mather (grupa WPP).

W ub.r. Orange Polska mocno zredukował swój budżet reklamowy – licząc wg cen cennikowych wydał w mediach 228 mln zł, połowę tego co w 2016 r. (dane: Kantar Media). Tegoroczny budżet operator zaplanował w wielkości zbliżonej do ubiegłorocznego.