Według zapowiedzi Eti produkty tej firmy mają trafić na półki jeszcze w tym kwartale.
Producent słodyczy Eti, który pojawił się w Polsce na początku bieżącego roku, wybiera w przetargu dom mediowy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nazw ani liczby zaproszonych agencji do tego konkursu nie udało nam się ustalić. Według zapowiedzi Eti produkty tej firmy miały trafić na polskie półki sklepowe jeszcze w tym kwartale. Wchodząc do Polski, firma zajmowała się już przygotowaniem spotu reklamowego.
Wywodzący się z Turcji Eti generuje na rodzimym rynku przychody na poziomie 1,3 mld euro. Łącznie ma siedem fabryk u siebie i jedną w Rumunii, zatrudnia 7,5 tys. osób. Na tureckim rynku jest numerem jeden w wypiekach i wiceliderem w kategorii czekolady. W portfolio ma 300 produktów pod 45 markami, eksportuje je do 40 krajów.
Dyrektorką generalną Eti jest Aleksandra Chrzanowska, wcześniej przez trzy lata zarządzająca czekoladową dywizją Marsa.
Czytaj więcej na temat: Eti