Na targach telewizyjnych MIPTV 2018 w Cannes oferta TVN spotkała się z dużym zainteresowaniem. W tej edycji targów TVN pojawiał się już w ramach stoiska nowego właściciela – Discovery (wcześniej samodzielnie lub z Scripps Networks Interactive). Zagraniczni nadawcy najbardziej zainteresowani są ofertą serialową – przede wszystkim serii kilkusezonowych: “Diagnoza” i “Druga szansa”.
TVN w najbliższych tygodniach ma sfinalizować umowy na temat zagranicznych emisji seriali na wybranych rynkach europejskich (głównie Europy Środkowej i Zachodniej). Nie słabnie zainteresowanie produkcjami dokumentalnymi i podróżniczymi (m.in. seria Martyny Wojciechowskiej “Kobieta na krańcach świata”, której nowy sezon właśnie wszedł w fazę produkcji).
Nowościami w tegorocznej canneńskiej ofercie TVN są m.in. film ‘Listy do M. 3″ oraz programy seryjne – motoryzacyjny “Classic’s Rescue” (‘Ratujemy klasyki”) i “The Prison” (“Zakład karny”).