Kraj

Active Family będzie obsługiwana przez Biuro Reklamy TVP

To druga stacja w ofercie brokerskiej biura.

Kanał tematyczny Active Family będzie obsługiwany brokersko przez Biuro Reklamy TVP. Od 8 maja biuro będzie odpowiadać za sprzedaż reklam i akcji specjalnych tej stacji. Telewizja Polska i Active Family podpisały już umowę dotyczącą współpracy. Stacja dostępna będzie w sprzedaży cennikowej oraz w modelu sprzedaży widowni gwarantowanej. Dostępny też będzie sponsoring oraz akcje niestandardowe.

Active Family jest telewizją lifestyle’ową nadającą od 2013 r. (pierwotnie jako Family Sport). Jest dostępna m.in. w ofercie platformy NC+ oraz sieci Netia, Toya i Orange. Kanał promuje aktywny styl życia i hobby. Stacja oferuje też programy przyrodnicze i poradnikowe. Sztandarowe pozycje programowe kanału to: „Familijne podróże”, „Gal Anonim”, „Ultra intymnie”, „Jazdy próbne”, „Techno sport”, „Psia kość” i „Księżniczki fitnessu”. Większość programów stacji to produkcje własne.

Jednocześnie ze startem sprzedaży stacja zostanie objęta monitoringiem widowni. Jest to druga stacja w ofercie brokerskiej TVP po TVS.